מינימום הזמנה מהמעדניה ₪300. בהזמנה מעל ₪600 משלוח עד הבית חינם!

זה לא רק כמה פחמימות, אלא איזה פחמימות! פוסט חשוב במיוחד למתחילים 

מה?? רסק עגבניות?? פחמימות?? בתזונה קטוגנית?? אני לא מאמין!!!

כן כן חברים.

בתזונה הקטוגנית השפויה שאני מקדם, גם רסק עגבניות (ללא תוספת סוכר) הוא בהחלט מותר.

בתזונה הקטוגנית השפויה שאני מקדם, אנחנו קודם כל נבדוק באילו רכיבים מדובר, ורק אז, ברגע שנדע שמדובר במשהו מותר, נשב לחשב כמויות.

יש סוגי פחמימות שפשוט לא ניגע בהם – חיטה, דגנים מכל סוג שהוא, קטניות.

אבל בעולם שלי, עגבניות הן בהחלט חלק מהתזונה, במסגרת כמות הפחמימות היומית!

זה אומר שאם הכנתי סיר פסטה בולונז קטוגנית גדול (שהולך להאכיל 10 אנשים) עם שתי כפות רסק עגבניות – אין עם זה שום בעיה!

זו התזונה הקיטוגנית השפויה

יש דברים שלא ניגע בהם בכלל – גם אם יש מהם 0.01 גרם, כי הם מייצרים דלקתיות בגוף ובגלל עוד מיליון ואחת סיבות, אבל יש לא מעט דברים שבהחלט מותר (מצורפת רשימה):

כמה מותר? זה כבר אינדיבידואלי לכל אחד ואחת מכם – יש כאלו שב-20 גרם ומעל עפים מקיטוזיס, ויש כאלו שלא יצאו גם ב-50 ו-60… אתם צריכים ללמוד להכיר את הגוף שלכם ולדעת מה מתאים לו ומה גורם לו להגיב.

אז זה לא רק כמה… זה גם איזה…

לכן, כשאנחנו ניגשים לקרוא את התווית שמאחורי המזון, נקרא קודם כל את הרכיבים (איזה) – לדעת אם יש מרכיב שהוא Big NO NO ורק אז נעבור לערכים (כמה)

לפוסט המקורי

דילוג לתוכן