איך הופכים את התזונה הקטוגנית למותאמת אישית?

בשנים האחרונות רואים יותר ויותר אנשים שמנסים להיכנס, להתחבר ולחיות לפי התזונה הקטוגנית. והאמת? אי אפשר להאשים אותם. דמיינו עולם שבו אומרים לך שאפשר לאכול כמה שבא לך. ועל הדרך? לא תהיו עייפים, לא תהיו כבדים, תהיו ערניים יותר, תתפקדו טוב יותר באימונים ובעבודה, תיראו צעירים יותר ותזכו בבריאות שלכם בחזרה.

דמיינתם? אז אין זו אגדה.

כל מה שציינתי אמיתי לחלוטין. נכון, זה לא בא ביום אחד. וזה גם לא בא אם לא עושים את זה נכון ובעיקר אם לא עושים בשיטה, במסגרת ובליווי הנכון אבל זה אמיתי לגמרי וזה מדוייק לגמרי. עם זאת, אנשים חוששים. חוששים להתחיל שמא יחוו מחסור של דברים מסויימים. “אבל מה אי אפשר מתוק?” “אי אפשר לחם?” “אי אפשר יותר תפו”א או פירה?”

יד הזהב של השף

אז כמו שהיום יודעים שכדי לעשות דיאטה לא חובה לאכול רק סלט טונה או קוטג’ ולחם קל, אלא אפשר לאכול בכיף מה שרוצים, אז גם בתזונה הקטוגנית יש לנו את הדרך וההתאמה האישית שלנו. כל מה שצריך זה להכיר מה מותר, מה אסור וזהו. ומה שאסור? יש לנו תחליף מדוייק לתזונה הקטוגנית (למשל לחמניות שקדים או פירה קטוגני), כך שלא תרגישו שחסר משהו. יותר נכון? יש הכל מהכל. יש רק הבדל אחד קטן בתזונה הקטוגנית.

שבתזונה הזאת אוכלים בכיף ולשובע. לא סופרים קלוריות. כי ברגע שהוצאנו את המרכיב הפחמימתי ומצאנו לו תחליף הולם, אפשר לאכול חופשי!! מבלי שמישהו יקח לך אוכל מהפה. מבלי שמישהו יגיד לך “אבל זה משמין!!”. פשוט לאכול, להרגיש טוב ולהיראות טוב.

אבל איך אומרים? אין חגיגה בלי עוגה

      1. מכירים את זה שאתם אחרי יום ארוך, מתים כבר להגיע הביתה, לסיים את המטלות, אפילו לא רוצים לאכול. רק להדליק נטפליקס, לקחת משהו טעים עם קפה וזהו. לא בא לכם חביתה וטונה. בא לכם משהו טעים. נקודה. אז תשכבו לכם בספה המפנקת שלכם, תכינו אספרסו מפנק ותשלבו את זה עם עוגת גבינה פירורים מפנקת שאם לא יגידו לכם, לא תדעו שיש בה משהו שונה. בעצם יש דבר אחד שונה, שאפשר לאכול ממנה בכיף ללא רגשות אשמה וללא חשיבה של “אני אשמין”. וזה הסוד של התזונה הקטגונית השפויה. עצם זה שמותר הכל, לא חושבים יותר על הכמויות. פשוט אוכלים הכל ובכיף.

      1. מתים למוקפץ? כולם יושבים בשולחן, אוכלים חזה עוף או פרגית עם אטריות אורז וירקות ואתם מפחדים להישאר בצד. אז גם לזה יש פתרון. נודלס קטוגני, מושלם ליום יום. ולא עם מרקם שמתפרק אלא מרגיש כמו הדבר האמיתי. רק שפה יש יתרון אחד עיקרי, שהנודלס הזה מבוסס על לבבות דקל, לא מכביד, לא מייצר עייפות שאופיינית לארוחת צהריים כבדה, וזה גם אחד הדברים שעוזרים במניעה של הצורך למתוק אחרי ארוחה.

      1. תעמיס לי המבורגר (כן המבורגר) למה שלא תכניסו אותו בלחמנייה איכותית, בריאה עם ריח ומרקם הורס? לחמנייה מקמח שקדים שבאה לתת פייט לא קטן ללחמנייה הרגילה. זו לא עוד לחמנייה ללא פחמימה עם ריח מעופש שמתפוררת לפירורים איך שמנסים לחצות אותה. הלחמנייה הזאת בייצור האישי של השף עודד טלמור, הגיעה לרשת אגאדיר והיום נמצאת כמנה קטוגנית מלאה בתפריט. כמובן שתמיד אפשר לקחת איתנו את הלחמנייה ולאכול את זה עם שווארמה בצלחת או קבב בכל מסעדה.

    קבלו ארוחות לדוגמה ביום קטוגני ותגידו לי שלא בא לכם כזה יום ועדיין להרגיש טוב, להיות קלילים ולהרגיש ערניים:

    ארוחה ראשונה: שלוש ביצים, גבינת שמנת, מעט קיטו גריסיני וסלמון מעושן

    ארוחה שניה: נודלס קיטו מוקפצים עם ירקות ורצועות סינטה+ עוגת גבינה קיטו לקינוח

    ארוחת שלישית: טוסט של לחמניית קיטו + 2 פרוסות גבינה צהובה 28% + סלט ירקות עם  2 כפות שמן זית

    זוכרים מה אמרתי? אם תרצו אין זו אגדה!

    היום עולם התזונה עבר שינוי מהותי ואין שום צורך בשום מודל תזונתי להרגיש שחסר לך משהו. כל מה שנותר זה למצוא את שגרת התזונה שמתאימה לך ואת התמיכה הנכונה לעזור לך. במידה ומרגיש שזה איתנו ובא לך לנסות את הדרך והשיטה הקטוגנית הגמישה, שהיא מותאמת לאדם, ומותאמת כדי לנהל אורח חיים, השאר פרטים ונחזור אלייך לגבי התוכנית שלנו.

    לסיפור ההצלחה של אורי צ’צ’יק

    הטבה מיוחדת ל 48 שעות

    קורס קיטו מזורז KETO SUMMER BOOTCAMP
    בשלושה תשלומים של 130שח בלבד!!!

    עגלת קניות
    דילוג לתוכן