סיפורה המדהים של יוליה- סיפור השראה

אוקיי, כותבת את זה ולא מאמינה. שמונה שבועות בתכנית. בהתחלה לא הקפדתי, אחר כך התחברתי למחשבון קיטו, ומאז כל הזמן מדייקת את התנועה בעדינות.

יש לי המון מה לשתף על התהליך שלי, ואעשה זאת בהמשך, היום רק רוצה לשתף שהארוחה האחרונה שלי היתה אתמול ב 14:00 ומאז ועד עכשיו לא הרגשתי טיפה רעב. האנרגיה שלי בשמיים, הלכתי לישון ב 22:00, התעוררתי בחמש וחצי, עשיתי מדיטציה, סשן תנועה קצר (חצי שעה של מתיחות, יוגה ומעט תרגילי כח), אפיתי, קראתי, כתבתי, ועוד מעט אתחיל לעבוד.

הצלילות והבהירות של המחשבות שלי זה משהו שטרם חוויתי בחיי (ואני אחת שעובדת עם חדות, בהירות, אינטואיציה ועושה מדיטציות שנים).

התחושה כל כך מענגת, ולא בא לי לשבור את הצום בכלל. הכנתי עכשיו בולטפרוף ושותה אותו לאט לאט להנאתי.

בפעם האחרונה שהרגשתי משהו דומה, זה היה כשהפסקתי לעשן ב2013 אחרי עשרים שנות עישון מאסיבי ורציף, וחוויתי רגע הארה ומאז ועד היום לא רק שלא הדלקתי סיגריה, גם לא רציתי אחת (כבר שנים עובדת בין היתר בליווי תהליכי גמילה וניקוי למיניהם, כולל התמחות בגמילה מניקוטין).

אני מרגישה מדהים.

תודה לאלוהי הפייסבוק והשיווק ולאלגוריתם שהראה לי את הפרסומת לוובינר של עודד, וברגע של החלטה קלה ופשוטה אמרתי יאללה, ננסה.

תודה לעודד על היותך איש מכירות תותח. קל למכור כשאתה בשליחות, מחובר למה שאתה עושה ויוצר מתוך סנכרון מוח+לב+בטן.

אני מתרגשת ממש מהשיתוף הזה.

כי בהיעדר מחסומים רעילים בתוך האורגניזם שלי, אני חווה כל תנועה עדינה של רגשות ותחושות בתוכי – ואלה הרי החיים עצמם: ל ה ר ג י ש!

איזה חיבור עמוק, קל וטבעי לאנרגיה שבי. אני ליטרלי בטריפ של הלייף.

כמובן שהילדה שלי מרוויחה ומאושרת כי היא מקבלת אמא אש! אמא שיש לה יותר אנרגיה, יותר סבלנות, יותר פוקוס ונוכחות, יותר רוגע, נחת ושלווה.

פשוט שמחת חיים.

תודה Oded Talmor שעזרת לי בנדיבותך ובהשקעה שלך לעלות למדרגה הבאה שלי.

וכמובן תודה ל Eran Hazoum על הזמינות, על הליווי האישי והנדיב ועל המענה המקצועי.

עגלת קניות
דילוג לתוכן